Manager Chargeback Resolution

Worldline Financial Services (Europe) S.A. Spółka Akcyjna

Варшава

зарплата:

повна зайнятість

трудовий договір

Досвід роб: Так

Резюме: Так

Oпис роботи

You achieve required Production support and delivering services within stipulated service levels, quality standards and key performance indicators. Safeguard Service Levels as outlined for Ingenico clients You ensure completeness, accuracy & auditability of activity processed by Merchant Operations You challenge and optimize departmental operational and administrative processes to ensure effectiveness and efficiency You manage Merchant- and management reporting You coordinate internal trainings and conduct performance reviews

вимоги

Rich in initiatives, flexible attitude, strong client focus Bachelor degree Knowledge of English Experience in managing an operational process in a 24/7 business with deadlines Proactive, results driven and accuracy are essential Ownership and accountability of operational escalation and incident management Ability to work both independently and also, as a cross functional team player Excellent communication skills – Presentations and document creation

взяти участь

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.